دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamid Hiraad – Mah Man

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من :

گفتم بیا ای ماه من ای روز و شب همراه من تنها و غمگینم مکن رسوا تر از اینم مکن
عشق تو شد دنیای من پنهان پیدای من مجنون شدم بازم مکن ای نازنین نازم مکن
حال و هوای این دل خرابمو میدونی تو پای حرفای دل عاشق من میمونی
تمام سرمستی دنیای من اون چشماته قسم به اون ناز نگات وجود من هواته

♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من

♫♫♫♫♫♫

یه خاطره یه پنجره یه بغض نیمه کاره حی و حاضره تا بشکنه سکوتمو تمام خنده های تو موثره
چه حالی داره این شبا رو با یاد تو سر کردن تموم دنیا رو از عشق پاک تو با خبر کردن
حال و هوای این دل خرابمو میدونی تو پای حرفای دل عاشق من میمونی
تمام سرمستی دنیای من اون چشماته قسم به اون ناز نگات وجود من هواته

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید حمید هیراد بنام ماه من , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حمید هیراد , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ ماه من , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 1035
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی